Listing Avatar
1035 Gayley Ave, Los Angeles, CA 90024
Pay With:

Cash Only

257 reviews

Open 7 days a week, 8am-10pm. Across the street from Wholefoods, Westwood Village!

We stop accepting new medicinal patients at 9:45 PM.

Pay withCash Only
mon8:00am - 10:00pm
tue8:00am - 10:00pm
wed8:00am - 10:00pm
thu8:00am - 10:00pm
fri8:00am - 10:00pm
sat8:00am - 10:00pm
sun8:00am - 10:00pm

Reviews

Listing Avatar
Brettsmith918
1 day ago
For being in Westwood the prices are actually dam good!! Staff here is very friendly and helpful. This is my go to shop on the westside.
Listing Avatar
ez2remember
about 1 month ago
From their exorbitantly high prices, to the staff that’s hit or miss- there are FAR better options elsewhere. It’s obvious that the only reason they’re still open is the fact that UCLA kids have no real other options without a car and neighboring rich people don’t care about prices. If you can go somewhere else save yourself an anal tearing and do it! In an age where a lot of dispensary take credit cards and include tax in prices or at least one of the two, this place does neither. It just shows that location is really everything
Listing Avatar
timmyfrank
about 1 month ago
I've only been here twice, about one month apart from eachother. But each time the staff have been very friendly and knowledgeable. I dont go through herb that quickly, but I've decided this is my go to place when in need. They have a great selection at affordable prices. I'm very pleased to have them in the neighborhood. p.s. I thought the security guard was pleasant and doing his job accordingly.
Listing Avatar
CountVonDank
about 1 month ago
Staff has been friendly all times I visit weekly!! but security just lost gis mind!! Pushed me without cause and tried starting a fight with me!! even putting his gun on the counter unsecured inside to come back out and yell some more hoping Id fight him. I'm a veteran with medical card but he wanted to be a dick to me for showing him my Government id card and medical card before i found my out of state ID! He started this altercation over his proception of me throwing this third ID at him when i clearly casually tossed it onto the counter. Worse security gaurd ever!! Shame I will be unable to continue my weekly patronage of this shop if this disgruntled and negative person is kept around.
Listing Avatar
im_a_king_903
about 2 months ago
You guys this place will blow your mind literally
Listing Avatar
highlife6251
about 2 months ago
first time here and I gotta say they got fires the sunset sherbert was litttttyyyy !!! 🔥🔥🔥 the process was quick and easy. I would definitely recommend to all 🤗
Listing Avatar
humblehive
2 months ago
This place is awesome! The quality of the products, staff knowledge and environment will have me coming back to skoor again.
Listing Avatar
KingCapital
3 months ago
Quality shop hands down, and friendly people! Hooked it up! Half gram $36 🔥
Listing Avatar
gooseqc
3 months ago
no joke! the staff are super friendly. prices are what they should be and quality has always been top notch... never been let down. they know their stuff when it comes to strains, edibles, vapes... and I'm an old stoner who knows it all... let ms tell ya.
Listing Avatar
erickfire
3 months ago
HEY IF YOU READING THIS AVOID THIS SHOP ON MY MOMMA PLEASE! THEY HELLA OVERPRICE ALL THEIR ITEMS. PLEASE SAVE YOUR MONEY AND GO TO A HOOD SHOP. A FULL GRAM STIIIZY HERE IS LIKE $70 COMPARED TO SOUTH CENTRAL WHERE ITS $45-50. EVEN WITH MY MEDICAL CARD I GOT HELLA TAXED AND THEY CHARGE YOU LIKE IF YOU ARE 21+ Trust me dawg , i came here twice and i just lost money instead . One time i bought a full g stiiizy cart and the dumb budtender gave a .5 , luckily i noticed as i walked out . The people here are dumb as shit , fuck this place , a huge RIPOFF. PSA They calling these storefronts on weedmaps as being not licensed and having bootleg products 😫😫🤕🤒😼🤷🏽‍♂️😫🙊🤢👀🗣 The staff are still fucking dumb , you didnt mention how your employee gave me the wrong product, paid $68 to get a half gram stiiizy cart instead of a full gram?
Listing Avatar
The Farmacy Westwood
3 months ago
Official Response
PSA: We would like to take this time to give you a heads up about these "hood shops", as you like to call them. These shops typically don't pay the state taxes, and are still being raided and shut down on daily base with all parties inside the stores being subjected to being arrested. There are also a lot of fake versions of compliant products out there, such as Stiiizy vapes, LA Kush flowers, plus many more well known brands (hints why they would be so much cheaper, too). Do your research and make sure your not receiving a bootleg product (usually the packaging is slightly different)! From the bottom of our hearts, be careful so you don't get in trouble for a now legally sold product. :) Our staff is also one of the most trained staff in Los Angeles at this time. We work with over 100 Oncology (cancer treatment), Multiple Sclerosis, Epilepsy, and Rheumatoid Arthritic patients who come in and are successfully treated with our products to recover and help with everyday ailments. Unfortunately, not every day do we have all available options of products, especially lower costing products (as you can imagine, they sell out the fastest). -The Farm Fam
Listing Avatar
hayesr28
4 months ago
This is the most worstest shop I have ever been to. come here to get ripped off. way over priced , bad quality and staff is dumb as fuck.
Listing Avatar
The Farmacy Westwood
3 months ago
Official Response
Our staff is one of the most trained staff in Los Angeles at this time. We work with over 100 Oncology (cancer treatment), Multiple Sclerosis, Epilepsy, and Rheumatoid Arthritic patients who come in and are successfully treated with our products to recover and help with everyday ailments. Unfortunately, not every day do we have all available options of products, especially lower costing products (as you can imagine, they sell out the fastest). Marijuana is a plant that takes months to grow and be available for resale. Since legalization in 2018, companies only have a small selection of legal distributors to work with for consistent products. Hopefully we can make it up to you if you ever want to come back on in! -The Farm Fam
Listing Avatar
Brettsmith918
4 months ago
the staff is helpful and nice, the prices are good and quality products.
Listing Avatar
The Farmacy Westwood
3 months ago
Official Response
THANK YOU FOR ALL THE LOVE & SUPPORT! Please grab a manager the next time you come in and show them this review! We love to meet the people who enjoy coming to our store and share that love back to you. Thanks again :) -The Farm Fam
Listing Avatar
randydee
4 months ago
Want to spend $75 on a shitty top shelf 8th go here I tried to give this place a chance but yet again I am not impressed. All these pre packages buds are from like 6 months ago I honestly rather go to a shady drug dealer than these people. Guess I’ll be driving out to the valley from now on to get my buds. Maybe if the top shelf 8ths were 40-45 I’d still go here. But if you enjoy outdoor bus go here because they have a lot of it And overpriced
Listing Avatar
TheGodAlex818
4 months ago
there service is slow and are rude and to pricey I paid 10 bucks for 1 small joint
Listing Avatar
The Farmacy Westwood
3 months ago
Official Response
$10 or more for a gram joint is pretty standard in the industry, especially now that California Marijuana taxes are still set so high. If you check with other legal shops, usually their taxes are higher than others. Thank you for all your support! -The Farm Fam
Listing Avatar
jordanucla
4 months ago
rip off
Listing Avatar
The Farmacy Westwood
4 months ago
Official Response
We apologize you left unsatisfied, we do offer lots of affordable options like pre rolls starting at $8 and grams starting at $13.50. Due to the Holidays we are a little lower on stock than normal. We hope you'll consider coming back and giving us another shot:) Happy Holidays
Listing Avatar
Dankmannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
5 months ago
Really dope. Well lit. Security present but not a hassle. Sign up was quick. Tenders obviously extremely knowledgeable if not the most efficient. I'm not efficient either. I smoke pot all day. Lol. The one issue I had was the quality of the weed. They have strains that are in other shops for 7 bucks. I'm not broke no more, but why pay double? If your in Westwood definitely step in. If you're on a budget stray away.
Listing Avatar
revelent
5 months ago
staff is always nice. easy to deal with
Listing Avatar
MikeFast
6 months ago
This is one of 3 of my favorite shops in all of LA , the staff is amazing from the morning crew to the night crew! There product is always on point and they would never sell you anything just to make a buck they want to give you the best product that fits your needs will always come here even if I’m in East LA ill be taking the drive just to go here
Listing Avatar
The Farmacy Westwood
3 months ago
Official Response
Thank you so much for your support!!! We love helping our community and everyone who passes through it! We are here for the people and treating whatever their individual needs are. :) -The Farm Fam
Listing Avatar
92problems
6 months ago
This collective always has the coolest people and great bud for the price. Highly recommend if you’re in town, it’s the only place I go. ♥️
Listing Avatar
The Farmacy Westwood
6 months ago
Official Response
Whoop Whoop!!! Thanks for such a great compliment to our entire staff and product selections :)
Listing Avatar
Kuwalla
6 months ago
very nice staff and always helpful. best for when I've had a bad day and they know how to get me right!
Listing Avatar
The Farmacy Westwood
6 months ago
Official Response
You are the best! Thank you so much for your amazing words. This is exactly why we all love our jobs and our patients!!!
Show More